Antreprenor de sezon – ediția 3

Antreprenor de sezon – ediția 3

by mindshub, March 19, 2019

Cea mai așteptată competiție antreprenorială, Antreprenor de sezon 3, reîncepe vineri, 15 februarie!

Anul acesta, primul hub educațional din România, MindsHub, revine cu cea de-a treia ediție Antreprenor de sezon, ce va avea loc în perioada 15 februarie – 9 Martie. Lansat în anul 2014 proiectul oferă șansa de a experimenta viața de tânăr antreprenor, timp de aproximativ o lună.

Proiectul Antreprenor de sezon 3, își propune dezvoltarea spiritului antreprenorial al tinerilor din sfera economic-financiară și creativă. De asemenea, ne propunem să îmbinăm partea teoretică necesară unui start în afaceri, cu cea practică.
Mai exact, participanții vor avea parte de traininguri și workshopuri susținute de profesioniști din companii partenere: Autonom, Sustainalytics, Dirman, Ebig, Deloitte, ca mai apoi să confecționeze și să vândă un produs foarte îndrăgit în această perioadă, Mărțișorul.

Participanții vor fi împărțiți în 7 echipe formate din maxim 6 persoane, iar fiecare va avea un mentor profesionist din cele 7 companii care susțin initiative antreprenoriale: Autonom, APTIV, Dirman, Sustainalytics, ZF, Deloitte, Continental. După formarea echipelor, acestea vor primi un capital de 100 €, care va fi folosit pentru achiziționarea materialelor și confecționarea mărțișoarelor pe care le vor vinde ulterior.

La finalul acestei competiții, suma inițială va fi restituită, fiecare echipă bucurându-se de profitul acumulat, iar după stabilirea clasamentului, vor fi decernate premii în valoare de 500€ pentru locul I, 300€ pentru locul II, 200€ pentru locul III, dar și un premiu special acordat pe criteriul popularității.

Parteneri: Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara, YAA – Young Accountants Association

De fiecare dată când reluăm proiectul Antreprenor de sezon o facem cu un motiv, anul acesta avem două: studenții și reputația internațională a proiectului. AS, cum îi spunem noi, este un proiect atât de fain prin faptul că oferă o experiență “hands on” pentru studenți. Așa încât aceștia revin și ne roagă să îl reluăm în fiecare an. Al doilea motiv, care ne-a bucurat în 2018 este faptul că proiectul că a fost încadrat într-un handbook de Best Practice la nivel internațional, pentru promovarea antreprenoriatului în rândul tinerilor. Așa că nu doar noi avem destule motive să îl facem, ci și studenții să se înscrie” – Popa Ana Maria